söndag... igen

heeej! har haft en lugn och underbar helg :)

i fredags åkte jag mammie och challe till nossebro och kolla herrarna. rättså trevligt att hitta på något så..vi satte på luftslottet men jag somnade ifrån den.. vaknade rätt tidigt igår lördag, skulle spela match, mot karlskoga.. jävligt trög match, åsså var inte jenny med =( haha! men hon kom och kolla andra halvlek, åkte med henne hem. myste hela kvällen, jenny h och jasmin kom också. kollade på allt för min syster. haha som jag lipade... men den var jävligt bra :) var hemma vid 12 inatt och decka direkt.

idag ska jag på kalas för amadeus, 2 år redan den lillaa gullungen :)

åååh också är det bara 14 dagar kvar tills jag fyller numeed, längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0