SWEET 18

hallåååå! idag fyller jag 18 år. gud vad jag har längtat! helgen har varit huuuur bra som helst. som sagt så kom tjejerna till mig i fredags och vi myste :) igår, lördags spelade vi match, förlust tyvärr.. menee vi är väl inte ett div.1 lag kanske...
efter matchen kom släkten på min pappas sida hem till mig, farmor, farfar oså, fick massa pengar, och då menar jag huur mycket som helst :) så det känns bra, åkte ner till jenny vid 8. fick två vinflaskor av jenny x2, sötnosar ♥  vi drog till sofias pojkväns lägenhet, där laget var. sa hej o lite sådär, sedan drog vi till kullan.. haha. det blev liiite mycket då. mene man fyller bara 18 en gång ju. hehheeh, sov i stan sedan :)
vaknade helt röten imorse, mamma kom och hämtade mig vid 1, åkte hem duscha oså. sen kom mormor och morfar hit, käkade mat. fick presenter, det sista till körkortet osådär. dom åkte nyss hem. skulle egentligen behövt plugga, men asso... idag kan jag nog inte det.. är sugen på film mys.... :) någon?

sme pictureees



jag vet jag ser ut som fan, haha. men jag och bästa mormor ♥


morfar ♥








en sån där turvätte




hahah mina brudar





lite av det jag fick :)

vi hörs, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0