torsdag

hejsvejs lingonface! kom typ nyss hem för en stund sen. stannade kvar i stan idag och gick och fikade med mina tjejer stefanie,vanessa, pitty och daniella ♥ alltid mys med mina hjärtan. så nu är jag bara hemma och ska snart sätta mig framför tv med mamma och erika och  bara ta det lugnt.

haha idag på rasten så gick jag och bella och kika på stan, vi hade 2 och en halv timmes rast så först så gick vi några tjejer i klassen och åt på pingvin var skita gött men ångrade mig snabbt efteråt eftersom man mår AS!! var så proppmätt som man kan bli alltså, så vi skulle nog ha delat på pizzan kom vi på efteråt jag och bella. men sen iaf så gick jag och bella till br's leksaker och kika hahah skitkul lägger ut en video på de...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0