20100509

hej alla söta :) förlåt för dålig uppdatering från min sida men har varit ganska upptagen i helgen. I fredags så slutade jag halv två så då åkte jag hem och så åkte jag ut och övningskörde med pappa och det gick jättebra så det är skönt :D sen åkte jag ner till stan hem till stefanie och så pumpa vi musik och funderade på vad vi skulle göra så drog vi och vanessa upp på en fest, eller fest och fest det var wattman och några som satt och drack och softa haha så kul var det. tänker inte gå in på det men vi skrattade hela tiden kan jag säga iaf hahaha! så skön.  sen så åkte jag hem till älskling och sov.

sen igår så vaknade jag kl 12 kanske, och så åkte jag hem med halv 1 bussen. och då fixade jag lite och sen började jag fixa mig för kvällen och så åkte jag ner till stan igen vid halv 4 och så mötte jag upp danni, vanessa, stefanie och pitty vid willys och så köpte vi massa till grillningen :D var jätte mysigt hos vanessa vi satt ute hela kvällen och drack och pumpa musik och tjöta, wattman och några andra kom dit också. hahah har aldrig skrattat så mycket som jag gjort dessa två dagar. var längesedan jag hade så kul. mina tjejer ♥ ni är bäst. nu längtar jag bara tills fredag också, ska bli kul :D!

är glad nu också för har precis pluggat jättemycket och är i princip färdig så de är skitgott :D
men nu ska jag ut och vara social med min underbara familj.
bilder från igår kommer när stefanie skickat dom till mig ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0