20100523

nu har jag pecis vräkt i min en pizza. mm de va gott, men uäh som man känner sig efteråt alltså. phu! men nu ska jag ta halv tio bussen hem till min älskling. har sett fram emot att mysa med honom hela dagen, gosi. idag så har jag varit på konfirmation för min kusin mathias, var så fint så haha :D så det  blev smörgåstårta och prinsesstårta fört, gissa om det var gott alltså :D skitgott. men nu är ja väldigt trött så kommer somna som en gud inatt.

och i morgon är de ny skolvecka igen, pust... ja orkar verkligen inte, är så jäkla skoltrötttt. men bara några få veckor kvar så får väl stå ut. har även redan lite planer inför helgen som förhoppningsvis blir av så då har man ju någontingen att se fram emot. men nu ska jag gå till bussen.

pappa fyller år idag också, så grattid pappa på födelsedagen ♥



Kommentarer
Postat av: Bellezzaofsweden

Vill du ha runt 2000 fler besökare? Jag har ständigt nya tävlingar på min blogg så glöm inte att följa den så att du inte missar tävlingarna och vinner en länkning.



Ha en bra dag:)

2010-05-24 @ 10:08:13
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0