back to reality

hej :D måste säga att jag har haft så jäkla kul denna lång helgen alltså haha. var med stefanie i tordags och då drog vi till trollhättan och till överby hahaha fyfan va kul de var. var helt kaos haha tjaffsa med tjejer och vänta på bussar i timmar omg. men konstigt nog så hade vi roligt hela tiden. haha! efter det drog vi hem till bjelkens lägenget och såg på film och myste. sen på fredag så åkte vi ihop hem till mig och softa och sen började vi fixa oss och så drog vi till danni som skulle ha grillfest hahaa var också så jävla kul vi körde sanning och konsenkvens och det slutade med att jag satt och gned porrigt mot alla deltagare och det skulle sugas bananer och strulas hej vilt & pinsamma sms hahah så jävla kul var det.. tror alla dog av skratt! sen åkte jag och stefanie hem till mig och sov. sov nog till 2-3 på eftermiddagen igår. men gott var det. sen så softade vi bara hos mig och sen åkte vi med bussen ner till stan och så var vi hos bjelken hon och jag och bara flippa totalt hahaha grannarna måste undra vad vi höll på med. men har haft så roligt med stefanie dessa dagar alltså :D haha!

och idag så fyller lilla mammsen år, firade henne förut och nu ska vi bara mysa resten av dagen!
är ledig tisdag och torsdag denna veckan, så gott.
 och nu längtar jag bara tills fredag :D wiho!!





hahah fridas vackra drink :D

Kommentarer
Postat av: s

så jävla bra är du

2010-05-16 @ 18:29:44
URL: http://maravillaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0