fest?

Pitbull – Fuego (DJ Buddha Remix)


lyssnar på denna låt just nu. funderar på om jag ska börja fixa mig. allt känns så fruktansvärt rörigt just nu? ska förfesta hos lisa men jag vet inte alls hur jag ska komma dit. haha. hoppas jag får tag på heidi och tjejerna snart.. haha annars får jag väl ordna det på annat sätt. gudomligt med helg också. är helt slut sen onsdags då det blev rätt mycket fest för mig! haha, men det var grymt kul på trägårn. mycket folk och goooo stämning!
träningen igår var de värsta. gaaaaad vad jobbigt! varit i skolan också, helt okej. jag och michaela missade naturkunskapen.. vi blev lite ledsna då, för natur är det roligaste ämnet tror jag. eller inteeeeeee


neje vi hörs väl imorgon. hadeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0