här ska ni få

snodde den av sjögrens, tack :)


Hur gammal är ditt äldsta hångel? - för gammal
Yngsta hångel? - hmm..kanske ett år yngre än mig
Hur många har du varit riktigt kär i? - 1
Vad tycker du om kärlek? - underbart, förjävligt, underbart
Har du flashat/strippat nångång? - ja varje kväll 
När kramade du någon sist? - igår
Saknar du någon speciell person? - jaa
Har du svårt för att bli kär? - njaa
När kysste/hånglade du med någon sist? - haha förra helgen 
Ångrar du det? - haha både ja och nej
Är du singel? - yes!
När fick du senast en komplimang? - igår
Hånglat med nån riktigt ful: - men jaaa
Hånglat med fler än 50 pers: - nej tror inte det
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: - ja kan ha hänt
Gjort något riktigt dumt: - har jag säkert 
Gjort något du verkligen ångrar: - japp
Varit nykter på nyårsafton: - ja, när jag var liten
Åkt ambulans: - nej, aldrig
Blivit polisanmäld: - nej
Fått din mamma att gråta: - njaae
Skämts över dina föräldrar: - jaaa
Skämts över dig själv: - aldrig! haha
Sagt jag älskar dig och menat det: - ja
Bråkat med din flickvän/pojkvän: - ja
Tar du droger: - nej, det är skit
Vilka kläder sover du i: - trosor, tisha
Vad hatar du verkligen: - orättvisor
Varit kär: - men jaaaaa
Är du ensam nu: - i mitt rum ja
Vill du gifta dig: - jag vet inte riktigt?
Vill du ha barn: - jaa

 SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng: - ehehhee
Såg dig gråta: - mamma och min syster
Fick dig att gråta: - i taket lyser stjärnorna
Du delade en dricka med: - vet inte
Du gick på bio med: - daniella :)
Skällde på dig: - haha, säger jag inte här 


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?

Gråtit: - ja
Kramat någon: - ja
Pussat någon: - ja
Köpt någonting: - ja
Sjungit: - ja
Saknat någon: - ja

HAR JAG?
Digitalkamera: - ja
Telefon på rummet: - japp
Egen dator: - ja
Könssjukdom: - nej
Husdjur: - ja, michaela? haha ♥
Bra kompisar: - ja.. sen har jag några bästa

Kommentarer
Postat av: michaela

haha vafan läste för fort och trodde det stog "könsjukdom? - Ja, michaela?"

2010-05-04 @ 20:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0