i skolan

hejsan kom nyss till skolan, åkte bil idag med syster. men har ingen lektion nu på morgonen för jag har inte matte B och jag fick en läsarfråga här i veckan som undrade varför jag inte läser matte B och det är helt enkelt så att jag hade väldigt svårt för bara matte A och jag har alltid haft väldigt svårt för matte nästan hela tiden så då kände jag att istället för att läsa matte B och att det ska gå skit och jag ska låta det gå ut över andra skoluppgifter så bestämde jag mig för att skita i det eftersom det är frivilligt och istället läsa upp de senare i livet om jag känner att jag vill ha med mig det, för då är det bara matte som foukuseras eftersom jag gått ur skolan då. så det är varför :)

träningen igår förövrigt gick väldigt bra, det var en skitbra fys träning med mycket spring och styrka. så det var jättebra. men lite tråkigt att det kommer så fruktansvärt lite folk på träningarna, KOM OCH TRÄNA TJEJER. det är inte farligt ;) de är bara gott att få röra på sig, det känns skit bra efteråt och alla pushar varandra hela tiden vilket är bra. har inte så farlig träningsvärk idag iaf som jag hade förra veckan haha tack och lov för det.

 


Kommentarer
Postat av: ~ Elin Mattsson´s fotoblogg ~

Fin blogg :)

2010-05-25 @ 09:36:29
URL: http://elinmattssons.blogg.se/
Postat av: M 0 A K A R L S S O N

Verkligen fin blogg !:D

2010-05-25 @ 11:29:04
URL: http://aamelasmoa.blogg.se/
Postat av: martine

fin blogg :)

2010-05-25 @ 14:59:38
URL: http://martineetss.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0