in tha school

hejsan! sitter i skolan, slutade för en halvtimma sen kanske. har nyss varit och käkat, fick slå mig ner vid en dator i skolan för min buss går inte förren om 45 minuter så får gå om en kvart kanske. hade bara två lektioner idag, hur soft som helst och i morgon är jag ledig :D shooohooo. för de andra har nationellt prov i matte b och jag läser inte matte b. så hur gott som helst och sen går jag onsdag i skolan och sen ledig torsdag igen för det är k-dag :D och sen bara fredag awesoooe.  längtar tills fredag som tusan. kommer bli skitkul. ikväll så börjar försäsongsträningen för handbollen, phu hur ska jag orka haha men hoppas på bra träningar :)

puss & hej


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför läser du inte matte b?

2010-05-18 @ 20:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0