lördag

hallihallåå. har precis varit ute på en löprunda. otroligt skönt! känns som att man har blivit taggad på ett helt annat sätt nu när man börjar ny förening och ska spela med tjejer som verkligen vill spela handboll. har tränat klart för denna veckan, på måndag börjar ny vecka. fan vad underbart! längtar tills första seriematchen verkligen.

igår hos malin var jävligt mysig. och sjukt rolig. jag har nog dem bästa vännerna. haha skratta ihjäl mig på allt. körde även den leken man gjorde när man var liten, dunkgömme eller pantgömmem vad som helst. sjukt roligt var det. åkte hem vid 1 inatt till miccan, decka direkt typ. vakna vid 8 idag typ, helt död.. åt lite frulle och kolla tv sen drog jag hem.

nu ska jag duscha, sen börja fixtrixa mig. sedan ner till allhem för avslutningsfest med hk höfers.

pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0