strålande sol

hallåå!

gud vad bra väder det är och har varit hela dagen. eller hur?

igår var riktigt lyckat, är glad att jag inte drack speciellt mycket faktiskt. haha vissa blev ju bara för roliga. jag skulle ta mig lite chips igår, var såjävla hungrig, men då var fan allt slut. jag ringde till emelie och danni som skulle hem. då fick jag ju åka med :) haha och vem står inte med den störste skålen chips när jag kommer. jo emelie. haha så jävla rolig! var hemma runt halv 2. kan tänka mig hur länge alla andra festade. haha

idag vaknade jag skit tidigt, som vanligt... duscha och käka sen åkte jag med mamma upp till högsäter och kollade på challes match. gott att ligga i solen en stund. har som sagt tränat idag också, gick rätt bra. var helt slut efteråt. har bränt mig idag också.. inte okej. haha

nää detta blev mycket. nu ska jag hjälpa mamma, imorgon är de konfirmation för min syster ju. då blir det massa bilder tror jaaaaaaaaag. så håll utkik.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0