underbara träningsvärk

godmorgon... ja som sagt, igår började försäsongen. var riktigt kämp och jag ångrar att jag knappt har tränat något nu innan faktiskt... haha! jag gjorde ändå rätt bra ifrån mig. och idag ska ni veta att jag har en grym träningsvärk. mina lår är åt helvete, och rumpan! men det känns bra, det känns att man har tränat iaf. fick ett tufft försäsongs schema. tänk er att ha tränat 2 ggr i veckan, sen ingenting i två, tre veckor till att träna 4 ggr i veckan. jaa det kommer säkert bli jobbigt i början. men tänk sen :)


idag slutar vi tidigt. ska åka till torp med min syster idag också, sen ska jag bara hem och lägga mig på soffan! vad trött jag är. imorgon är det träning igen, tur att det bara är med boll. för det behövs det med :)

nej detta blev långt.. puss













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0